14

Obiceiul benefic pentru o viață pașnică

M-a întrebat cineva recent: „Dacă v-ați afla într-o sesiune de coaching cu cineva și i-ați putea da doar un sfat pentru a-și îmbunătăți viața, care ar fi acesta?” În capul meu a venit automat acest răspuns: „L-aș încuraja să se apuce imediat de meditat„.

Blogul din această săptămână este doar o amintire ocazională a modului în care practica este esențială pentru viața de zi cu zi. Nu meditați încă? Este în regulă! Trebuie să începeți de undeva! În această săptămână vreau să vă vorbesc despre obstacolele comune care vă împiedică să meditați:

# 1: Nu aveți timp pentru o practică de meditație

Soluție: Da, da! Dacă aveți timp să răsfoiți Facebook sau social media (sau chiar citiți acest blog), aveți timp să meditați. Adevărul este că toți avem timp, chiar și cei mai aglomerați dintre noi. Noi creăm timp pentru lucrurile pe care le prețuim. Vă promit că timpul abandonat nu va fi niciodată irosit. Nu trebuie să meditați o oră. Cinci minute dimineața, înainte să vă ridicați din pat este perfect. Închideți ochii, concentrați-vă asupra respirației și permiteți-vă să vă conectați cu voi, înainte de a vă conecta cu lumea.

# 2: Nu pot să stau nemișcat atât de mult timp

Soluție: Ba da, puteți! Ca orice altceva, meditația este o practică. Este nevoie de practică. La început, meditația poate fi foarte provocatoare. Suntem obișnuiți să fim în mișcare 24-7. Este natural să simțiți neliniștiți atunci când așezați aparent și „nu faceți nimic”. Rețineți că începeți ceva nou și aveți nevoie de puțină răbdare.

# 3: Nu puteți liniști mintea

Soluție: Nici nu trebuie să faceți acest lucru! Meditația este o practică și se va simți mai naturală în timp. Din nou, am fost învățați să fim în mișcare, să gândim, să gândim, să citim, tot timpul, este firesc să simțiți că aveți milioane de gânduri care trec prin capul dumneavoasta incontrolabile. Scopul întregii minți este să gândiți! Scopul meditației nu este de fapt să vă liniștiți mintea, vă veți simți nebuni în încercarea de a face acest lucru, scopul este de a încetini gândurile minții, de a fi mai intenționați cu gândurile voastre.

# 4: Meditația este prea ciudată și nouă

Soluție: meditația este așa cum o faceți să fie. Meditația nu este o religie sau un cult sau o practică înșelătoare. Meditația este o practică de a te conecta cu tine însuți, de a opri lumea din afară pentru câteva clipe, de a o pauză și a fi în pace. Urmați o practică care vă face să vă simțiți cel mai confortabil.

# 5: Considerați că nu vă ajută cu nimic

Soluție: aveți răbdare. Aceasta a fost una dintre cele mai mari obstacole, pentru că am crezut că sunt unul dintre acei oameni care pur și simplu nu trebuie să mediteze și care lipsesc de la marele „aha, asta era„. Unii oameni pot întâmpina schimbări seismice, procese noi de gândire, idei strălucitoare etc. Pentru alții, poate fi mai subtil la început. Tot ce vă cer este să fiți atenți.

Sper că aceste soluții simple vă vor ajuta să vă cultivați o practică de meditație!

Numai bine!

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply