10

Nu vă lăsați distrași, accentuați ceea ce faceți (continuare)

Unde vă alocați energia pe parcursul zilei? Există găuri negre sau situații care sunt o scurgere majoră? Observați cum situațiile fac să simțiți și să începețifiți pretențiosi cu modul în care petreceți timpul.

Setați limitele. Dacă observați că primul dvs. instinct este de a ajunge la telefonul dvs. pentru a verifica ce se întâmplă online, poate că ar fi util să stabiliți anumite reguli de tehnologie. Îmi amintesc de un timp deosebit de greu din viața mea, îmi dădeam limite de câte ori verificam aplicațiile mele, lucru ce m-a ajutat să-mi dau scop, în timp ce am anulat „pilotul automat”.

Practicați. Dacă vă mândriți cu faptul că sunteți un maestru la multitasking, nu o să vă placă acest sfat. În timp ce am fost învățați să credem că a face mai multe sarcini la un moment dat este o abilitate bună și proactivă, este de fapt exact opusul. Când nu suntem prezenți într-o singură sarcină, energia noastră devine împrăștiată, lăsându-ne să ne simțim confuzi și neproductivi. Stabiliți intenția de a face un singur lucru la un moment dat și urmăriți cum face pe dvs. și pe cei din jur să simțiți.

Stabiliți momente în timpul zilei pentru a vă regrupa și a reinițializa. Îmi place să mă gândesc la practicile mele de meditație și de mindfulness ca și punctele mele de încărcare psihică. La fel cum ne percepem telefoanele atunci când bateria este descărcată, trebuie să ne luăm timp pentru a fi liniștiți și relaxați, acest lucru vă poate reîncărca și centraliza energia. Dacă vă simțiți împrăștiați mental și aveți un timp dificil să-l refreshuiți, luați-vă un minut pentru a vă închide ochii și pentru a respira. Ședința și observarea gândurilor, fără nici o distragere a atenției, vă împinge către claritate și bunăstare.

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply