9

Începeți ziua fără stres

Cum începem ziua, asemănător cu modul în care începem orice, fixăm tonul și mentalitatea pentru acea zi. Continuând pe calea către atenție și conștientizare, este important să începeți fiecare zi în cea mai luminată notă posibilă. Cu toții avem atât de multe lucruri în viața noastră și putem simți presiunea responsabilităților zilnice și a stresului.

În această săptămână, vom vorbi despre niște instrumente pe care le puteți încorpora în viața voastră, pentru a vă începe dimineața fără stres. Consultați această listă de mai jos, examinați aceste acțiuni și vedeți dacă există moduri în care puteți adăuga oricare sau toate acestea în rutina zilnică.

Găsiți o alarmă blândă pentru a vă trezi. Deși logica ne spune că găsirea celor mai iritante și persistente este calea sigură de a vă trezi, mai bine încercăm ceva nou care este eficient, totuși liniștit. Dacă utilizați telefonul mobil ca alarma, treceți prin toate opțiunile și găsiți una care nu vă trimite corpul într-o panică matinală.

Respirați profund. Când vă treziti pentru prima oară, încercați să nu vă grăbiți pentru a începe rutina dvs. de dimineață. Faceți niște respirații plăcute, adânci și reconfortante. Respirația poate avea un efect calmant asupra trupurilor și minților.

Evitați telefonul mobil și alte forme de tehnologie. Mulți dintre noi se trezesc și merg imediat să verifice telefoanele sau calculatoarele pentru e-mailuri, știri și alerte sociale. Dă-i minții o pauză și așteptați puțin timp pentru a vă cufunda în agitația vieții cotidiene. Începeți în fiecare dimineață cu o mică detoxifiere de tehnologie.

Acordați timp pentru meditația de dimineață. Calmarea minții, atingerea intuiției și cultivarea răbdării sunt toate calitățile pe care le acumulăm atunci când dedicăm timpului nostru o practică de meditație. Indiferent dacă este vorba de un minut sau de o oră.

Lăsați-vă gândurile să curgă prin jurnal. Înainte ca mintea ta să aibă șansa de a se răzbuna cu gânduri și stresuri, începeți să scrieți ce vă trece prin gânduri. Nu încercați să o controlați, pur și simplu luați un stilou și înșirați tot ce vine pe hârtie. Jurnalizarea și reflectarea pot fi o modalitate foarte bună de a renunța, de a vă calma mintea și de a găsi claritate.

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply