8

Cum combatem anxietatea si frustrarea in pandemie – Partea I

Schimba-l: descopar ca, atunci cand ma simt frustrat, este un semnal ca exista o stagnare undeva in viata mea. Cel mai bun mod de a sparge energia stagnanta este sa intreprindeti o noua actiune, chiar daca una mica. Incearca ceva nou. Schimba-ti peisajul. Misca-ti corpul. Faceti tot ce puteti face pentru a va deplasa de la starea actuala de agitatie intr-un loc de calm. Pentru mine in aceasta perioada, imi place sa merg cu masina rapid intr-o zi draguta, cu geamurile in jos in masina, imi permite sa-mi adun gandurile, sa ma centrez si ma ajuta sa-mi reorientez energia.

Faceti o pauza: Frustrarea poate provoca de la a fi si de a va simti prea ocupat si de a avea prea multe pe farfurii noastre. Cu totii facem jongleuri in viata intr-o maniera mult diferita decat eram la inceputul acestui an. Permiteti-va sa faceti pauze cand aveti nevoie. Meditatia este cu adevarat o problema, dupa opiniamea, dar mai ales in circumstante ca acestea. Cand incepi sa simti acel sentiment frustrant, scuza-te oriunde te-ai afla (poti chiar sa intri in baie si sa iei o clipa sa fii doar cu tine, sa iei cateva respiratii profunde si sa-ti amintesti ca ai puterea de a crea pace in orice situatie.

Ramaneti concentrat: Un alt vinovat de frustrare este simtirea imprastiata si faptul ca aveti energie risipita. Multitasking face asta pentru mine! Fac greseli, alerg tarziu, sunt uitata si asta duce la toate aceste sentimente agitate. Cand imi amintesc sa fac un lucru simultan si sa fiu prezent la orice este in fata mea, ma simt puternic, stapanesc si imi gasesc calmul.

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply