5

5 sfaturi pentru un somn mai bun

Unul dintre cele mai bune instrumente pe care le-am câștigat de când sunt pe o cale spirituală este simpla conștiință. După cum am spus în trecut, nu încerc să fiu perfect, dar încerc să fiu conștient de viața și obiceiurile mele și să fac alegeri conștiente cu privire la modul în care pot duce cea mai sănătoasă și mai fericită viață posibilă. Am învățat să observ semne și simptome din corpul meu când nu mă ocup de mine.

În ultimul timp, m-am simțit epuizat și complet drenat, în fiecare zi. Mă trezesc fără să mă simt odihnit, dorind să ating continuu butonul de amânare de la alarmă. Somnul este atât de important pentru mine, literalmente nu pot funcționa fără un somn bun. Din moment ce practicam atenție și conștientizare, am început să mă întreb: Ce fac de-mi inhib somnul? Am ales să-mi asum responsabilitatea sănătății și am decis să încorporez unele dintre aceste obiceiuri în viața mea pentru a dormi sănătos.

Dacă simțiți că nu dormiți îndeajuns, încercați să încorporați câteva din aceste sfaturi în rutina zilnică. Vedeți ce funcționează pentru dvs.! Știm cu toții că somnul adecvat duce la beneficii pentru sănătate. Să facem somnul o prioritate în această săptămână!

Meditează zilnic. Există o mulțime de beneficii pentru sănătate din meditație. Este ca o resetare pentru minte, corp și spirit. O practică de meditație zilnică, chiar și pentru câteva minute vă poate ajuta să vă simțiți mai concentrat, odihnit și în pace.

Stați hidratați. Acum că suntem în lunile mai reci de iarnă, este foarte important să vă asigurați că beți suficientă apă. De multe ori mă găsesc în mijlocul nopții simțind nevoia de apă. Încerc să am o sticlă de apă cu mine în orice moment și să beau atunci când simt nevoia!

Evitați să consumați substanțe stimulatoare pe timp de noapte. Fiți atenți la ceea ce consumați cu câteva ore înainte de culcare. Pentru mine să dorm cu un stomac plin îmi perturbă somnul. De asemenea, dacă sunteți sensibil la cofeină, evitați stimulente cum ar fi cafeaua sau chiar ciocolata înainte de culcare, astfel încât să nu vă treziți când este timpul să dormiți.

Deconectați-vă! Cu o oră înainte de culcare, încercați să deconectați toate elementele tehnologice. Luminile de la telefoanele, computerele și televizoarele noastre au un efect asupra tiparelor noastre de dormit. Încearcă asta pentru o săptămână și vezi cum funcționează pentru tine.

Jurnal. Dacă vă întrebați cum puteți petrece acele câteva minute înainte de a vă duce într-un somn odihnitor fără tehnologie, jurnalizarea este un instrument excelent. Mulți dintre noi simțim că avem dificultăți să adormim din cauza minții agitate și a gândurilor neîncetate. Jurnalizarea este o modalitate foarte bună de a elibera acele gânduri și de a dormi cu un o minte limpede. Pentru câteva minute în fiecare noapte, puneți stiloul pe hârtie și lăsați fluxul de cerneală fără a vă edita gândurile sau cuvintele.

Sper că veți găsi aceste sfaturi utile, astfel încât să aveți cel mai bun somn, în fiecare noapte!

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply