7

4 obiceiuri care cresc stresul din viața noastră

În aproape fiecare conversație pe care o am cu prietenii, familia sau cunoscuții, gestionarea stresului apare în mod obișnuit. Dacă aș face un sondaj de citire a acestui articol chiar acum cu privire la ceea ce vă deranjează cel mai mult, îmi imaginez că majoritatea dintre dvs. ar răspunde ceva legat de stres și cum să îl gestionați.

Da, stresul este enervant, dificil si frustrant. Stresul este o parte a vieții; totuși, doar pentru că ceva face parte din viețile noastre, nu înseamnă că trebuie să ne și controleze viețile. Obișnuiam să las toate lucrurile mici să mă streseze, până când am dezvoltat cu adevărat o relație cu stresul meu. Am învățat cum să îl gestionez și să-l trăiesc știind că este acolo din când în când, dar nu permit să-mi conducă viața.

Este posibil să trăim în pace cu stresul vieții noastre. Primul pas este conștientizarea declanșatoarelor de stres, astfel încât să putem lua măsurile corespunzătoare. Am făcut un popas pentru a observa obiceiurile din viața mea, care tind să mă conducă într-un loc stresant, și simt că mulți dintre voi se vor regăsi!

Multitasking. Ori de câte ori am prea multe lucruri care se întâmplă simultan, mă simt complet îngropat în stres. De obicei, multitasking-ul meu provine din faptul că nu sunt destul de organizat și nu manageriez foarte bine timpul meu. După cum știm, atunci când ne împărțim atenția în orice moment, energia noastră este aprinsă, productivitatea noastră este redusă și calitatea muncii noastre este diminuată. Încercați să obțineți obiceiul de a face lucrurile pe rând. Faceți liste de lucruri și creați programe, astfel încât să puteți avea încredere că este suficient timp pentru a face totul. Acest lucru vă ajută să dați creierului un sentiment de pace.

Utilizarea excesivă a internetului. Pot foarte ușor să fiu angrenat în ore de social media. Unele zile mă gândesc și încerc să calculez orele pe care le-am petrecut online și mă încurc cu adevărat. Da, trăim în era internetului, iar slujbele noastre ne obligă să fim conectați adesea, dar uitându-ne la ecrane 24 de ore din 24 nu este bine pentru creierul nostru, pentru ochii noștri sau pentru psihicul nostru. Social media poate aduce atâtea emoții: de la frică la lipsa motivației. Toate acestea sunt declanșatoare de stres. Observați cât timp petreceți în fața unui ecran. Puneți-vă limite. Ceea ce funcționează cu adevărat pentru mine este să aloc un anumit timp zilnic pentru a verifica ce seîntâmplă în online. Odată ce termin, am terminat

Prea multă cofeină. Îmi iubesc cafeaua, dar cu siguranță am acele zile în care consumul de cafea este mai mare decât aportul de apă, iar acest lucru nu mă face să mă simt minunat. Nu sunt aici să vă spun dacă ar trebui sau nu să beți cafea, sunt aici pentru a spune că este important să vă asigurați că rămâneți hidratat pe tot parcursul zilei. Când mă gândesc la zilele în care m-am simțit fizic cel mai rău, există o corelație absolută cu faptul că am băut foarte puțină apă și prea multă cofeină. Cum ne simțim fizic are un impact enorm asupra nivelului de stres. Trebuie să ne simțim bine pentru a fi productivi.

Spunând „da” prea mult. Sunteți unul dintre acei oameni care au programul încărcat și haos? Spui da la fiecare invitație, ocazie sau eveniment? Sansele sunt ca programul dvs. plin să nu vă lase nici un moment solo. Este foarte important să participăm la rolurile noastre sociale; cu toate acestea, este la fel de important să existe spațiul dintre cele două să respire, să fie liniștiți și să se regrupeze. Dacă citiți acest lucru și nu vă amintiți ultima oară când ați petrecut cel puțin 20 de minute în pace, acesta este un moment de alarmă pentru voi.

Show Comments

No Responses Yet

Leave a Reply